Wij adviseren ook bij de communicatie van ontslag.
Zelfs in een ontwikkeld land als Nederland is het niet vanzelfsprekend dat mensen met een visuele beperking volwaardig kunnen deelnemen aan de maatschappij. Het Bartiméus Fonds zet zich in voor de kwaliteit van leven van deze groep.
Het reputatieteam van Bex* verzorgt de publiciteit voor een bijzondere SIRE campagne: 'Dooddoeners'. SIRE wil mensen aansporen om de dood bespreekbaar te maken.
ROCKWOOL in Roermond staat al 30 jaar voor topkwaliteit in steenwolproducten en innovatiekracht in steenwoltoepassingen. Met ruim 1.200 medewerkers levert ROCKWOOL een grote bijdrage aan de verduurzaming van gebouwen in de Benelux.
Een groot concern dat wereldwijd werkt heeft een strategische beslissing genomen om logistiek te outsourcen. Bex* werd gevraagd om communicatieadvies bij deze impactvolle verandering.
Vraag aan Bex*: een communicatieteam wil werken aan haar adviesvaardigheden en een betere positie in de organisatie krijgen.
Bex* traint de boegbeelden van de politie.
Het coronavirus bleek diepgeworteld in onze maatschappij. De Nederlandse overheid wilde ideeën verzamelen om Nederland te versterken, te veranderen en te vernieuwen na de coronacrisis.
Creëer een stevige merkstrategie en een onderscheidende, authentieke positionering die het Jan van Brabant College onder de aandacht brengt en die het aantal aanmeldingen in de komende jaren structureel laat toenemen.
Voor een grote wereldwijde productintroductie bij een Nederlandse multinational trainden we alle experts om een impactvolle presentatie te geven.
Er ligt nog een groot taboe op het hebben van schulden. Daarom heeft het campagneteam van Bex* de afgelopen maanden hard gewerkt om een bewustwordingscampagne te creëren voor Gemeente Berkelland.
Radiotherapiecentrum Maastro in Maastricht is één van de drie centra in Nederland die de unieke bestralingsbehandeling met protonentherapie kan toepassen.
In de wet langdurige zorg is vastgelegd dat iedereen binnen de WMO en WLZ recht heeft op cliëntondersteuning.
Om bewustwording te creëren en te laten zien hoe het écht is om te leven met een visuele beperking, ontwikkelde Bex*communicatie de campagne ‘Door de ogen van’.
DSM heeft een vooruitstrevende visie op het gebied van duurzame inzetbaarheid. Hoe stimuleren we DSM-medewerkers om productief, gemotiveerd en gezond te blijven?
Philips Healthcare verbetert met het advies van Bex* haar Product Creatie Proces (PCP).
Een nieuwe pensioenovereenkomst voor DSM Nederland. Bex* begeleidde het communicatieproces.
Echt goede communicatie kan een cruciale bijdrage leveren aan het versterken van de effectiviteit en collegialiteit van medewerkers en managers.
+31 (0)40 294 52 52info@bexcommunicatie.nl
Piuslaan 70a5614 CM Eindhoven
Voor direct contact met een van onze crisisexperts. Ook buiten kantoortijden.
+31 (0)88 505 90 01 (24/7)