Maak kennis met onze toekomstige vakgenoten
Bij Bex* vinden wij het altijd leuk om met toekomstig communicatietalent te werken, omdat zij met hun frisse blik het verschil kunnen maken. Deze periode hebben we niet één, maar drie afstudeerders: Ruben van Aalst, Keya Smidt en Sanne Baars. Wij stellen ze graag aan jullie voor!
- Ruben (23) studeert Bedrijfskunde aan Avans Hogeschool in Den Bosch. Binnen Bex* houdt hij zich bezig met de introductie van een nieuw managementinformatiesysteem. Dat begint bij gedegen onderzoek en eindigt bij de invoering en evaluatie van het systeem. Als bedrijfskundestudent leerde Ruben om vanuit een helikopterview naar organisaties te kijken en te zien waar je verbindingen kunt maken tussen mensen en afdelingen. Hij is ervan overtuigd dat de kracht van organisaties ligt bij de mensen. Door hen te laten excelleren in waarin zij goed zijn en van elkaar te leren, behaal je als organisatie successen.
- Keya (21) studeert Communicatie aan Fontys Hogeschool in Eindhoven. Via Bex* voert ze een afstudeeropdracht uit voor GLOW. Daarnaast ondersteunt ze op interne projecten, zoals de nieuwe website en het jubileummagazine over 35 jaar Bex*. De diversiteit bij een communicatiebureau bevalt haar tot nu toe goed. Gedurende haar afstudeerjaar hoopt ze verder te ontdekken welke richting ze na haar studie op wil. Keya is overigens een vertrouwd gezicht binnen Bex*, aangezien ze ons vaker ondersteunt bij projecten en receptiewerkzaamheden.
- Sanne (21) studeert ook Communicatie aan Fontys Hogeschool in Eindhoven. Via Bex* voert ze een afstudeeropdracht uit voor GLOW. De interesse van Sanne ligt bij de organisatie van en de communicatie rondom evenementen. Een opdracht voor één van de grootste lichtkunstfestivals van Nederland sluit daarbij natuurlijk perfect aan. Samen met Keya ging ze aan de slag om de pers meer te betrekken bij en te laten schrijven over GLOW. Ze maakten samen de persmap, de perslijst en schreven mee aan diverse persberichten. Met de opgedane ervaringen zetten ze hun onderzoek voort om erachter te komen hoe GLOW de pers blijvend kan betrekken. Hiermee leggen ze de basis voor de PR-strategie voor de komende jaren.