Als tijd een cruciale rol speelt
Cybercrime. Grensoverschrijdend gedrag. Een ernstige productiefout. Een poging tot afpersing. Een medische calamiteit. Fraude. Een dreigend faillissement. Natuurlijk hoop je dat het jouw organisatie niet overkomt. Maar uit ervaring weten we dat elke organisatie vroeg of laat met een crisis te maken krijgt. Vaak met ernstige gevolgen. Voor de veiligheid en gezondheid van mensen en de continuïteit en reputatie van organisaties.
We hebben de ervaring, kennis en expertise om bij een acute crisis snel overzicht te creëren. De rust terug te brengen. Zo beperken we de schade. Daarbij kijken we verder dan communicatie. Als het nodig is, schakelen we ons uitgebreide netwerk voor je in met daarin o.a. advocaten, IT-specialisten, (forensisch) onderzoekers en traumapsychologen. Na de crisis gaan we vervolgens voor je aan de slag om de reputatie te herstellen.
Veel schade is te voorkomen als je crisismanagement als proces inricht. In rustige tijden helpen we je graag met het verbeteren van crisisplannen, crisispreventie, verhogen van crisisbewustzijn, crisissimulaties, mediatrainingen, interne communicatie, woordvoering, monitoring en nog veel meer. Zo komt een crisis nog steeds plotseling, maar niet meer onverwacht.
Onze diensten bieden we aan als 24/7 abonnement, maar natuurlijk ook ad hoc als de nood hoog is. Ben je op zoek naar professionele ondersteuning bij een acute crisis? Bel dan de Bex*crisislijn: + 31 88 505 90 01 voor direct contact met een van onze crisisexperts. Ook buiten kantoortijden.
Peggy Verbakel, communicatieadviseur Omgevingsdienst Rivierenland:
"En dan heb je als organisatie ineens te maken met een crisissituatie waar zorgvuldig en goed communiceren van essentieel belang is. Maar ook een situatie waar je zelf onderdeel van uitmaakt en waarbij het soms moeilijk is om van afstand naar de casus te kijken. Dan is het heel fijn dat er een bureau is zoals Bex*, een bureau dat per direct beschikbaar is. Bex* koppelt je meteen aan een adviseur die in de problematiek duikt en op basis van veel ervaring jou adviseert en jou dus ontzorgt. De adviseur is bereikbaar, schakelt snel en neemt actie. Je krijgt een goed, kundig en objectief advies. Er wordt werk uit je handen genomen, maar aan de andere kant houd je toch de regie."