Less is more
Ron Strik is onze allround creatieve specialist: van de ontwikkeling van branding en identiteit voor wereldwijde ondernemingen tot het realiseren van corporate campagnes. Hij kan het allemaal.
Ron zorgt voor stopping power, inhoud én impact. Van de meest ‘saaie’ of complexe boodschap maakt hij een campagne die de ontvanger boeit, een positieve vibe geeft, een lach, een erkenning. En dat soms met slechts één beeld dat alles zegt. Want ‘less is more’: dat maakt het juist nog krachtiger.
Ron gaat voor goud! Hij settelt niet zomaar voor de status quo. Hij werkt vanuit de waarden van de opdrachtgever en doet er alles aan om die positief neer te zetten. Ron zoekt daarbij de randen op van de brand bibles. Niet om recalcitrant te zijn, maar om de opdrachtgever écht een podium te geven. En niet te verzanden in middelmatigheid.
Bij Bex* brengt Ron leven in de brouwerij. Hij is goedlachs, maar neem hem niet (altijd) te serieus, daar houdt-ie niet van.
Ron is supernieuwsgierig. Hij ziet, luistert en leest veel. In zijn vrije tijd komt hij op de meest uiteenlopende plekken als avonturier, concertbezoeker, wandelaar, hardloper, kroegbezoeker, festival-liefhebber, levensgenieter, NLP-er… Tja, als wat niet.